مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 فروردین 1401 ساعت 22:222022-04-19ورزشي

لیگ برتر فوتبال بانوان| پیروزی ذوب آهن در بازی که 20 دقیقه متوقف شد


تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل همیاری ارومیه به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم ذوب آهن اصفهان امشب در ورزشگاه فولادشهر میزبان همیاری ارومیه بود.

زهره کودایی، مینا داوودی، رقیه شهبازی، فاطمه اردستانی، سمیه فیضی، هانیه علیمردانی، سمیه خرمی، الهام فرهمند، خدیجه محمدی، شیوا فاضلی و انیس دشتیان پور بازیکنان اصلی ذوب آهن در این دیدار بودند.

در نیمه نخست تیم همیاری موفق شد در دقیقه 20 از ذوب آهن پیش بیفتد، میزبان در این نیمه نتوانست گل خورده را جبران کند تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود همیاری به پایان برسد.

در نیمه دوم سبزپوشان تلاش زیادی برای رسیدن به گل کردند و بالاخره دقیقه 72 به گل تساوی دست پیدا کردند؛ در ادامه پنالتی به سود ذوب آهن اعلام شد تا این تیم به دومین گل دست پیدا کند؛ در لحظات پایان بازی سومین گل ذوب آهن نیز به ثمر رسید.

به این ترتیب تیم ذوب آهن با نتیجه 3 بر یک همیاری را شکست داد، سبزپوشان با این پیروزی 28 امتیازی شدند و در رده چهارم جدول رده بندی باقی ماندند.

حاشیه عجیب این دیدار اما بعد از اعلام پنالتی به سود ذوب آهن رخ داد که تیم همیاری از زمین بازی خارج شد و به رختکن رفت؛ بازی بعد از 23 دقیقه توقف به دلیل عدم حضور بازیکنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال بانوان| پیروزی ذوب آهن در بازی که 20 دقیقه متوقف شد

لیگ برتر فوتبال بانوان| پیروزی ذوب آهن در بازی که 20 دقیقه متوقف شد